Wednesday, June 8, 2011

My New Born Niece

Jam 19 : 40 tadi Kak Long saya selamat melahirkan cahaya mata keduanya. It's baby girl! Padan muka Imanina. Semua orang dah tak nak layan dia dah HAHA ;p Nama belum diberi. Along dah upload picture dia kat mukabuku tadi. Tapi tak dapat nak save image pulak. So tak dapat lah nak tayang kat sini HEHE

Saya nak balik ke tak ye this week? Kawan kawan ada ajak pergi Ipoh. Macam mana ni? Dalam dilemma betul lah.

Ada lagi satu cerita, malam tadi saya sibukkan diri search pasal Nokia N8. Macam seronok jugak lah handphone tu. Macam suka jugak lah. Macam nak je terima offer Ayah nak belikan N8 hari tu. Tapi macam tak nak jugak. Macam nak tunggu Akak saya belikan tak phone baru untuk saya. Kalau dia balik tak bawak phone tu baru nak terima offer Ayah. Mana lah tahu jugak kan, dalam dalam nak tunggu dia balik, keluar pulak phone baru yang best the vogue ke kan.

Ni jelah celoteh saya malam ni. Pening kepala lah. Rasa nak tidur jer. Tapi macam susah nak tidur lately. Okaylah. Chooow!

No comments:

Post a Comment