Thursday, June 9, 2011

My New Born Niece (2)

Saya nak balik rumah T____T Saya nak tengok niece saya. Imanina dan Adik nya. Sedih dengar cerita Ayah tadi. Iman nangis, mungkin jealous tengok tiba tiba ada budak kecik dok melekat je dekat Mama dia. Iman pun nak berkepit jugak dengan Mama. Adik nak susu. Iman pun nak susu. Pak Ngah pulak malam ni tak balik. Iman tak ada kawan nak bermain. Atuk dengan Nenek tak boleh nak buat apa apa. Cuma kena monitor Iman, takut dipukulnya Adik.

Tapi niat nak balik terpaksa ditunda atas sebab dah berjanji dengan kawan. Actually, tak berjanji lah. Tak cakap janji nak keluar pun. Tapi, mereka macam dah excited nak keluarkan. Lagi pun, tak sedaplah nak biarkan diorang keluar berempat je. Nak nak pulak saya memang selalu jadi driver diorang pun. Risau lah pulak nanti diorang keluar tanpa saya. Perempuan je pulak tu. Yelah saya pun perempuan jugak. Tapi lagi ramai kan lagi bagus.

Dah lah, tak nak pening pening kepala. InsyaAllah, next week saya balik tengok anak anak buah saya. Rindu mereka sangat sangat. Petang tadi Angah saya ada pergi hospital, jenguk Kak Long and Baby. Dia ada send MMS gambar baby. Sekarang, Baby dengan Mama dah ada kat rumah. Okaylah. Tengok jelah picture my niece okay. Satu jelah tapi. HEHE

It's baby girl

No comments:

Post a Comment