Saturday, January 1, 2011

Malam pertama

Haa! Bila nampak je tajuk pasal Malam Pertama cepat je korang click nak baca ea? Haha Takkan saya belum nikah tiba tiba tempuh malam pertama dulu pulak kan?

Okay sebenarnya nak cerita pasal first night saya kat kolej ni. Hari dah start mendaftar sebagai Student Diploma in Statistics, Tahun ke-2, Semester Empat di Dewan Seri Iskandar pagi tadi. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Tak ramai yang mendaftar pada hari ini, jadi urusan tadi menjadi sangat sangat lancar dan super fast hehe

Kemudian, dalam pukul 10.30 saya berangkat masuk kekamar beradu saya. Ayah berehat atas katil saya, mak tengok saya kemas barang. Dalam pukul11 mak ayah bertolak pulangggg T___T Tinggal saya sorang. Ingat nak mengada ngada ajak mak ayah lunch sama. Tapi nanti mak ayah lambat pulak sampai rumah. Tak nak lah menyusahkan mereka lagi. Jadi pukul 12.30 saya lunch dengan course-mate saya, Fadhilah. Kami makan dan borak borak sampai pukul 2. Tak solat Zuhur lagi, jadi kenalah berpisah awal hehe

Usai solat Zuhur, saya sambung balik kemas barang. Macam malas lah nak kemaskan. Tapi gagahkan jugak. So, selesai kemas dalam pukul 5 macam tu.

Malam pertama saya kat kolej ni, saya sorang sorang, roommate tak balik lagi. Bosan, jadi saya tulis post yang tak ada isi ni untuk membazirkan masa anda membaca trash ni dengan tajuk yang seakan akan interesting tapi sebenarnya tak patut dipanggil sebagai post haha Berjaya membazirkan masa anda ^^

No comments:

Post a Comment