Tuesday, January 4, 2011

Al-Fatihah : Faizal Yusuf kembali menemui Illahi

Saya mungkin sedikit terkebelakang dalam berita berita terkini. Kerana berita berita luar tak dapat menerjah masuk ke dalam bilik kami, kerana takut anasir anasir luar yang akan masuk akan memberi impak negetive bagi kami ( poyo lah kau! )

Eh! Sebenarnya tak lah lambat sangat saya menerima berita ini. Tapi kerana masalah teknikal saya tak dapat nak publish post pada hari yang berkenaan. So, disebabkan hari ni tak berkenaan, saya dapat lah publish post ni. Berita ni mungkin dah lemau dah bagi kamu semua tapi bagi saya berita ni satu kejutan. Kerana, tak sangka beliau pergi menghadap Illahi pada usia yang bagi saya muda.

Saya mendapat tahu mengenai berita ni pun setelah melihat wall post yang telah salah seorang dari kawan saya postkan di laman facebook beliau.

tembak untuk tumbesaran


Tapi Allah lebih sayangkan beliau. Ajal setiap kita telah tercatat. Bila tiba masa nya, kedatangannya tidak akan cepat sesaat mahu pun lambat sesaat. Maka bersiap sedialah setiap dari kita.

Maklumat lanjut mengenai berita ini, anda boleh click sini dan sini

No comments:

Post a Comment